Die Norm IEC 62290-2-ed.2.0 10.7.2014 Ansicht

IEC 62290-2-ed.2.0

Railway applications - Urban guided transport management and command/control systems - Part 2: Functional requirements specification

Automatische name übersetzung:

Bahnanwendungen - Urban geführte Transportmanagement und Steuerung / Überwachung - Teil 2: Funktionale Anforderungsspezifikation



NORM herausgegeben am 10.7.2014


Sprache
Realisierung
ZugänglichkeitAUF LAGER
Preis439.50 ohne MWS
439.50

Informationen über die Norm:

Bezeichnung normen: IEC 62290-2-ed.2.0
Ausgabedatum normen: 10.7.2014
SKU: NS-414434
Zahl der Seiten: 145
Gewicht ca.: 466 g (1.03 Pfund)
Land: Internationale technische Norm
Kategorie: Technische Normen IEC

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Railway rolling stock in general

Die Annotation des Normtextes IEC 62290-2-ed.2.0 :

IEC 62290-2:2014 specifies the functional requirements of UGTMSs (Urban Guided Transport Management and Command/Control Systems) for use in urban guided passenger transport lines and networks. This part of IEC 62290 is applicable for new lines or for upgrading existing signalling and command control systems. This part of IEC 62290 is applicable to applications using: - continuous data transmission; - continuous supervision of train movements by train protection profile; - localisation of trains by external wayside equipment or reporting trains. The main technical changes with regard to the previous edition are as follows: all terms and definitions have been moved to Part 1. LIEC 62290-2:2014 specifie les exigences fonctionnelles des UGTMS (systemes de controle/commande et de gestion des transports guides urbains) utilises par les lignes et les reseaux de transport guide urbain de voyageurs. Elle est applicable aux lignes nouvelles ou a levolution des systemes de signalisation et de controle/commande existants. La presente partie de lIEC 62290 est applicable aux applications utilisant: - une transmission continue de donnees; - une supervision continue du mouvement des trains par courbe de controle de vitesse; - une localisation des trains par equipement au sol ou trains communicants. Les principales modifications techniques par rapport a ledition precedente sont les suivantes: deplacement des termes et definitions dans la partie 1.

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