Publikation  VDA Lessons Learned - Definition of

VDA Lessons Learned - Definition of "Lessons Learned" in the Automotive Industry. Process description, application tips, and practical examples. 1st edition, November 2018

VDA Lessons Learned - Definition of "Lessons Learned" in the Automotive Industry. Process description, application tips, and practical examples. 1st edition, November 2018

Name übersetzen

PUBLIKATION herausgegeben am 1.11.2018


Sprache
Realisierung
Zugänglichkeitin 7 Werktagen *)
Preis30.00 ohne MWS
30.00

Produktinformation:

Bezeichnung: VDA Lessons Learned - Definition of "Lessons Learned" in the Automotive Industry. Process description, application tips, and practical examples. 1st edition, November 2018
Gewicht ca.: 300 g (0.66 Pfund)
Ausgabedatum: 1.11.2018
Land: Deutsche Publikation
Kategorie: Deutsche Publikationen
*) Bei der Ware, die nicht vorrätig ist und muss bei dem Herausgeber bestellt werden, werden auch die tatsächlichen Transport- und Verpackungskosten berechnet. Die Kostenhöhe teilen wir Ihnen nach Ihrer Nachfrage auf der E-Mail info@normservis.cz, evtl. auf der Telefonnummer +420 566 621 759 mit.

Die Annotation des Normtextes:


Prior to this VDA Volume being issued, there were no uniform definitions of terms relating to the issue of “Lessons Learned” in the automotive industry.
The term “Lessons Learned” is used in requirements of several standards (VDA 6.3, IATF 16949, etc.), without being explained in more detail.
This VDA Volume closes this gap by defining the term “Lessons Learned” and supports companies in targeted implementation of specific minimum requirements.
A uniform understanding and definition of the minimum requirements are necessary to enable experiential knowledge (insights) to be sustainably used to improve a company.
Experiential knowledge contributes to improving employees’ expertise and behavior and thus to continuous optimization of products, processes, and systems. It is essential to take into account both positive and negative experiences and events, for example derived from faults, complaints, or other incidents. The focus is on increasing customer satisfaction.

Empfehlungen:

Aktualisierung der technischen Normen

Wollen Sie sich sicher sein, dass Sie nur die gültigen technischen Normen verwenden?
Wir bieten Ihnen eine Lösung, die Ihnen eine Monatsübersicht über die Aktualität der von Ihnen angewandten Normen sicher stellt.

Brauchen Sie mehr Informationen? Sehen Sie sich diese Seite an.




Cookies Cookies

Wir benötigen Ihre Einwilligung zur Verwendung der einzelnen Daten, damit Sie unter anderem Informationen zu Ihren Interessen einsehen können. Klicken Sie auf "OK", um Ihre Zustimmung zu erteilen.

Sie können die Zustimmung verweigern hier.

Hier können Sie Ihre Cookie-Einstellungen nach Ihren Wünschen anpassen.

Wir benötigen Ihre Einwilligung zur Verwendung der einzelnen Daten, damit Sie unter anderem Informationen zu Ihren Interessen einsehen können.